Li(m)beralismul de Ineu

Cristian | 3 March 2008 | 85171.19 | publicat în Uncategorized | Tags: 88 Comentarii 

Sâmbătă, 02.03.2008, PNL Ineu şi-a numit, patetic şi aproape lacrimogen, candidatul la funcţia de primar al oraşului. Biroul permanent (adică, un fel de sfat al celor înţelepţi, cu influenţă şi cu bani) îl desemnase, fără a binevoi să consulte (cum mi s-ar fi părut normal) Adunarea generală a membrilor, pe Ioan Leucuţa. Sigur că au apărut contestaţii şi a fost, finalmente, convocată această Adunare, iar candidatul impus a fost invalidat cu neîndoielnică majoritate. În locul lui, a fost propus şi desemnat, tot cu vot majoritar, Călin Abrudan, 27 de ani, actualmente preşedinte al TNL Arad.

De ce patetic? Pentru că în şedinţa de Birou de săptămâna trecută, conform surselor, Ioan Leucuţa îşi exprimase deschis (odată aflând punerea candidaturii sale în discuţia tuturor membrilor) părerea sa sexuală despre “partidul nostru”. Care conţinea, mai explicit, introduceri, contacte neprotejate, într-un cuvânt, propuneri directe de copulaţie. Pe alte canale, dl. Leucuţa, zice-se, se fălea că îl aşteaptă un loc cald la fostul partid, PRM (pe care l-a abandonat, după învestitura ca viceprimar). Cam atât despre simpatii politice şi ideologii!

În urma votului covârşitor negativ, dl. Leucuţa s-a ridicat, a dat mâna cu prezidiul şi, de la uşă, a lansat un ultim (sper) şi sec: La revedere!

Mai e de rediscutat lista (de asemenea, invalidată sâmbătă) pentru Consiliul local, propusă de organizaţia liberală ineuană. Au apărut nemulţumiri mari, venite dinspre cei care nu s-au regăsit în “top 5 eligibili”. Tinerii, fiind singurii care duc pe umerii lor campania electorală efectivă (afişe, acţiuni, evenimente propagandistice), pe bună dreptate îşi doresc să aibă un reprezentant pe loc eligibil, trecut pe acea listă. În mandatul actual, care se va încheia în iunie, nevârstnicii şi activii liberali l-au avut ca “sol” pe Abrudan în CLI.

E drept, “seniorii” sunt cei care suportă finanţarea campaniei. Nu întotdeauna, însă, faptul că deţin banul este dublat şi de inteligenţă şi cultură politică pe măsură.

Aşa că, pentru voi, cei care sunteţi departe de Ineu, e bine (?) de ştiut că Nicolae Mehelean îl va avea drept concurent principal la locale pe Călin Abrudan. Ce o fi, om vedea. De săptămâna viitoare, vom avea şi ziar.

Comentarii

88 Comentarii la “Li(m)beralismul de Ineu”

  1. Tiq, 3 March 2008 20:21

    Anul acesta e electoral! Vaaaaai! Iar or să lipească ăştia afişe prin tot satul, sper să nu-mi murdărească însă pomii…

  2. Cristian, 3 March 2008 20:30

    Aham…Anul ăsta iar suntem chemaţi să vomăm, pardon, votăm. Şi încă de două ori, ba, mai mult ca sigur de trei, că la locale or fi două tururi în cele mai multe locuri. Cred că este singurul vot cu adevărat sincer şi reprezentativ al românilor: cel dat la alegerile locale.

  3. Tiq, 3 March 2008 20:45

    La locale am fost şi eu acu` 4 ani… poate o să merg şi anul acesta, depinde dacă îmi pun ăştia de la Primărie nisip pe stradă că-i plin de gropi. Doar au promis!

  4. Tiq, 3 March 2008 21:03

    Glumeam…

  5. Cătălin, 3 March 2008 21:44

    Ha. Cum e campanie, cum apar (iar) foile locale. Ca de obicei, 80% reclame şi restul articole părtinice? :D

  6. Claudiu, 4 March 2008 6:24

    Cristi, mai faci parte din vreun partid?

  7. Cristian, 4 March 2008 8:38

    De data asta, foaia apare aproape suprapusă cu perioada de campanie. În dăţile celelalte, adică 2000 şi 2004, măcar au avut obrazul să le scoată cu multe luni înainte, cum ar fi, dezinteresat…

    Dar nu, de data asta nu va avea reclame, că foaia va fi finanţată de PNL. Şi se va distribui gratuit, spre fericirea voastră, dacă mai treceţi prin sat. Şi bineînţeles că articolele vor fi părtinitoare, nici nu mi-ar plăcea altfel.

    Fac parte din PNL. Nu mi-am dat demisia mai mult din naivitate. În alt partid nu mă înscriu, anyway. :)

  8. Ionuţ, 4 March 2008 16:59

    Cristian, poţi să îmi dai câteva exemple de acţiuni Abrudanice în folosul comunităţii? Îmi e imposibil să mă informez despre activitatea lui. În lipsă de altcineva, adică nu Mehelean, vreu să ştiu şi eu pe cine votez dacă hotărăsc să mă clintesc, măcar să ajut Ineul să scape de un măgar stradal mestecător de gumă şi petrecăreţ de Franţa.

  9. Cristian, 5 March 2008 8:35

    Prima: ştie să facă proiecte. A doua: a ştiut să meargă la sursă, adică acolo unde omul de rînd încă nu cutează şi a scris oraşului întreg, răspândind un manifest, cum că 80% din “realizărili” administratiei Mehelean ar fi fost făcute pe bani împrumutaţi din bănci, iar nu pe proiecte, cum se laudă sau se presupune că se va lăuda titularul.

    Dacă vă public acel manifest, vă luaţi de cap. Pe mine, en principe, nu mă deranjeşte să se efectueze lucrări cu bani împrumutaţi, dar acum, când fondurile europene abia aşteaptă să cadă asupra noastră (dar numai cu proiect bine făcut!), e cel puţin stupid dacă nu păgubos să te îndatorezi, numai pentru că eşti incompetent sau comod şi pasionat doar de hitech.

  10. Cristian, 5 March 2008 8:36

    Mai multe, eu fiind rupt de societatea ineuană, de cînd cu Delphi…O să vă ţin la curent.

  11. Cristian, 5 March 2008 9:29

    Am o idee: ce ar fi să îmi scrieţi voi, succint şi REALIST (fără SF-uri), cam ce aţi aştepta de la un primar ineuan cumsecade. Ignorând faptul că locuiţi cel puţin pe o rază de 100 km de Ineu. Şi neuitând, totuşi, că v-aţi născut aici, vrând-nevrând, asta nu vă puteţi şterge din C.I.

  12. Radu, 5 March 2008 11:29

    Pe termen scurt (4 ani), o centrala electrica noua, asfalt pe TOATE strazile, avut grija de imaginea orasului(curatenie, parc ingrijit, flori, etc).

    Pe termen lung o cerntrala termica, extins sistemul de canalizare sa scapam de buda/decantorul din spatele casei. In problema “industriei” nu prea stiu ce ar mai putea face, cred ca stam foarte bine la capitolul somaj, nu?

    Ce se mai stie de spital sau de gaz?

  13. Claudiu, 5 March 2008 15:02

    MI-ar placea sa fie luminat totul. Ceea ce, din cate am vazut, nu e chair rau nici in acest moment.
    Si cum zicea Radu, parcul. Avem un ditamai parcul, ar fi pacat sa nu avem grija de el. Daca nu ma insel, a fost candva gradina dendrologica, stiam ca sunt/au fost niste specii mai rare prin el.
    Daca tot avem o industrie care duduie, nu ar fi rau niste blocuri moderne, dar din auzite si asta se afla pe agenda actualei administratii.
    Gara! Va rog, faceti ceva cu gara aia. Arata oribil. Bine, mult mai frumos decat la Masca sau Seleus, dar totusi…

  14. Cristian, 5 March 2008 15:56

    TOATE străzile sunt luminate. Este o istalaţie foarte bună, cu lumina suficientă şi lămpi economice, deja in place. Fiecare stîlp cu becul lui. Sunt curios cum se vede de pe deal.

    Se vor asfalta TOATE străzile, problema e că se face asta cu bani împrumutaţi, când se puteau accesa fonduri gratis. Se va face centura, pe lângă Delphi, începe în vară, (banii sunt aprobaţi) care va scoate traficul către Vârfurile prin zona de sud a oraşului. Aţi văzut că drumul Ineu – Arad a trecut în lucrări (asta nu ţine de primar, ci de CJ şi Prefectură). Este declarat drum naţional acum, deci va beneficia de fonduri mai multe, sper.

    Blocurile sunt în plină înălţare, deşi eu aş prefera să văd case. E vorba de ANL-uri, în curtea fostei UM de lângă gară, către spital. Spitalul este 80% gata! Culmea, am fost şi eu surprins să aflu.

    Gara este a CFR, din păcate, banii vin, dacă vin, de la MT.

    Rămâne centrala electrică de revizuit, de fapt, introdus un modul de suplimentare a puterii. Dacă aţi şti, iar am intrat în sezonul întreruperilor de curent. Să vedeţi cum stăm la Delphi câte o oră şi mai mult cu monitoarele stinse, mai mare jena. Avem UPS, dar cât face faţă şi ăla, plus, nu uitaţi, avem liniile de asamblare care tre’ să se învârtă. Nu numai computere. Aseară, între 17 şi 18 s-a luat curentul acasă de 3 ori. De trei ori mi s-a stins compul abrupt…

    Gazul este “băgat” peste tot. Numai să ai bani să te racordezi. Nu ştiu, vreo 800 de euro. Plus abonamentul lunar, apoi.

    Parcul chiar în zilele astea va fi dotat cu alei pavate cu dale. Au şi terminat câteva.

    Canalizare, ioc! E o problemă, drept spui.

    Şomajul e scăzut, către zero. Dar nu datorită Delphi neapărat. Tricotaje va fi preluat de Jolidon. Ar mai lipsi nişte investiţii totuşi.

  15. Cristian, 5 March 2008 16:10

    Am uitat: hotelul este privatizat şi renovat în întregime, am văzut poze din camere, au internet toate, cică! Am fost şi la bar, este curat, modern, minimal,cu buda încă sclipind. L-a cumpărat Chilian. Acum, au trecut la renovarea restaurantului.

    Sigur că au pierdut o oportunitate imensă cu hotelul anul trecut, când Delphi a umplut Aradul, institutul, Moneasa şi pensiunile din jur şi clădirea cea nouă de locuinţe din fosta UM de lângă gară (renovată şi adaptată locuirii de firma lui Marius Tuduce) cu muncitori aduşi din nu ştiu câte ţări. Şi-ar fi scos de anul trecut toţi banii.

  16. Claudiu, 5 March 2008 17:32

    Tricotaje a fost deja preluat de Jolidon. Nu stiu inca daca e bine sau nu.
    Chiar, uitasem de hotel, chiara arat decent acum. Ma bucur!
    Curentul este poveste veche. Si cred ca se inrautateste pe zi ce trece. Acum cativa ani trebuia sa rulez pe PC niste programe de simulare, care rulau zile sau chiar saptamani. Si, vara fiind, din cand in cand, in timpul zilei, se lua curentul. Un minut, doua. Cinci. Era suficient cat sa trebuiasca sa pornesc de la zero. A doua zi la fel. Bani de UPS nu aveam. Cam dupa cinci zile de sudalme si sfinti, am sunat la Conel sau cum i zicea pe atunci. Raspunsul lor m-a lasat masca, la cat am fost de nervos nu am putut decat sa zambesc si sa inchid telefonul calm:
    “Stiti cum e, mai vine cate o pasare si noah…”
    (sau ceva in genul asta, citez din memorie). Pai cum poti sa te mai enervezi daca mai vine cate o pasare?! Asta e… Pasaricile astea…

    Constat cu placere sa vad ca nu stam rau. Si sa speram ca vom merge din ce in ce mai bine.

  17. Cristian, 6 March 2008 12:04

    Haha, recitindu-mi darea de seamă de mai sus, mai că m-aş muta în Ineu. Noroc că aici locuiesc, deci nu tre’ să mă mut.

    Pe bune, lucrurile se mişcă. Cât om plăti pentru asta, mai rămâne de constatat. Chestia e că nu poţi avea facilităţi fără investiţii serioase. Important e să şi ţină. Atât elanul autorităţilor locale, cât şi investiţiile care au păpat banii noştri sau ai UE.

    Încă un luccru, am citit săptămâna trecută, în EVZ!, cum că Cetatea Ineului va avea camere amenajate în stil baroc, pentru nunţi, minihotel, săli de conferinţe… Era citat Mehelean cu această afirmaţie. Nu ştiu de ce, dar nu prea cred că acest lucru se va întâmpla prea curând.

  18. Claudiu, 6 March 2008 12:46

    Eh, uite ca sunt si bile negre: Cetatea! Arata jegos si e mare pacat. Ar fi o atractie turistica si nu numai. Ma gandesc la nunti, conferinte, hotel, muzeu, sali de concerte, proiectie film, etc. Avem o resursa pe care nu o exploatam, mare, mare pacat.
    Sper sa nu se prabuseasca pana se gandeste cineva sa faca ceva.

  19. Ionuţ, 7 March 2008 9:28

    @Cristi
    Despre Marius Tuduce ţi-aş povesti dar nu am voie. Poate la un vin. (Punct)

  20. Ionuţ, 7 March 2008 9:47

    Deja se prăbuşeşte, iar în curând va trebui reconstuită de la 0 :(

  21. Cristian, 10 March 2008 9:19

    Who the fuck cares about him? A fost amintit doar în treacăt, nu cred că se înţelege că ar fi unul din făuritorii noului Ineu.

  22. Dani, 10 March 2008 17:04

    Descopar cu stupoare …blogul Ineu-an si ma delectez de vreo 2 ore citind posturile si comenturile aferente.
    In Ineu lucrurile se misca, iar pe mine prea putin ma intereseaza cine va fi primar atat timp cat orasul progreseaza.
    Am citit si eu articolul in EVZ si m-am dat tare tantos la cunoscuti cu orasul meu natal.
    De un lucru nu sunt sigur…mai exista cinematograf in Ineu? sau toti pustani isi [etrec timpul pe youtube si hi5?

  23. Radu, 10 March 2008 18:38

    Chiar, nu am mai fost la cinema, de vreo 7 ani cel putin, poate şi mai mult.

    Păcat, era fain, seminţe şi şobolani.

    Dani, nu e blog, e blorum :P Welcome, şi dată tot ai venit pe la noi, te rugăm să respecţi regulile casei, pantofii la intrare şi comentarii cu diacritice.

  24. Claudiu, 11 March 2008 8:17

    Ultima dată când am fost în respectiva sală a fost la o serbare de colinde. Ionuţ ştie mai bine.
    Cineva din consiliul local, parcă, îşi cerea scuze că nu a terminat modernizarea la timp, ceea ce înseamnă că scopul sălii a fost redefinit. Într-adevăr, de data asta arăta mult mai bine, scaune noi, podea nouă, dar ecranul de proiecţie a fost desfiinţat şi scopul sălii este numai acela de a găzdui spectacole, serbări, etc.
    Oricum, nu numai netul l-a omorât, ţin minte cum nu o dată, prin generală/liceu fiind, ne tot număram să fim sigur că suntem suficiente persoane pentru a se ţine filmul. Parcă pragul era de vreo 4-5 persoane. Torenţii i-au dat însă lovitura finală. Greu de închipui totuşi un oraş care se respectă, fără cinematograf.

  25. Cristian, 11 March 2008 8:50

    Oraşul NU se respectă. Sala este în renovare, dar nu pentru cinema. În toată România cinematografele sunt aproape goale. Doar nu o face taman Ineul excepţie pozitivă.
    Conduc la prezenţă în săli: UK şi Franţa.

    Şi nu, nu torentele au condus la asta. O spun eu, conservatorul demodat. Ci lipsa culturii socializării la nivelul românului de rând. Un film urmărit în oraş te obligă la o anumită ţinută, te mai şi speli, îţi iei scamele din cap, te pregăteşti, adică, să fii văzut şi să interacţionezi.

    Pe când acasă, maieul, berea la tub, râgâiala sonoră, nevasta în capot şi picioarele împuţite te aruncă altan înapoi cu mii de ani şi te fac să uiţi cum se trăieşte printre semeni.

    Dani, reţine, Ineul nu a progresat. L-a mişcat cumva contextul în care a nimerit. Cu programe coerente, cu mai puţin diletantism şi infatuare, ar fi fost sclipitor ca oraş astăzi.

  26. Dani, 11 March 2008 12:13

    Bine, reţin:
    -trebuie să scriu cu diacritice
    -las pantofii la intrare
    -Ineul nu progresează!!!
    Ţin şi eu minte cum în liceu trebuia să facem prag electoral de 5 persoane pentru a se rula filmul.
    Ştiu ca, cinematografele sunt o problemă in toată ţara, dar cel puţin există.
    E adevărat ca in Timişoara există acuma CinemaCity ,unde se rulează 7 filme simultan, sunet stereo, toalete impecabile,personal la camasă şi cravată care te conduce in sală, fotolii la fel de comode ca cel de acasă şi loc destul pentru picioare(la mine există problema asta :))).Nu vrea sa par snob si nici sa fac reclamă cinematografului, dar ti mai mare dragu sa mergi in astfel de conditii la film.
    Tot ceea ce vroiam sĂ ştiu este dacă mai există sau nu cinematograf in Ineu…Nu mai există?…TRIST

  27. mihai, 12 March 2008 13:54

    sunt multe lucruri bune de spus despre Ineu, dar mai trebuie sa iesi din casa, nu sa arunci cu noroi in oricine,
    mai informati-va si apoi vorbiti
    lucrurile pot si trebuie clarificate

  28. Radu, 12 March 2008 14:36

    Mihai bre, ce ai? Io nu văd nici un comentariu scris cu răutate despre Ineu, la articolul ăsta. Starlog zice să te informezi tu mai citind odată toate comentariile.

  29. Cristian, 12 March 2008 16:14

    O să ieşim din casă de alegeri, în iunie, promitem că o să ieşim.

    Eu ies, de fapt, din casă zilnic şi musai să traversez oraşul în lung ca să merg la muncă. Vreau să aud lucrurile bune despre Ineu.

    În acest moment, Ineul este îndatorat cu 250 miliarde la diverse bănci (dacă adăugăm dobânzile acumulate timp de 15 ani, până la scadenţă), pentru că toţi primarii PD-L din ţară au primit ordin de SUS să facă minuni şi să se vadă ceva înainte de alegeri. Or, pentru un proiect de accesare fonduri europene bine făcut trebuie şi muncă. Aşa, s-a mers la bancă şi s-a luat împrumutul, mult mai comod, nu?

    Staţi numai, că vin în curând documentele, la care avem acces conform Legii accesului la informaţiile publice. Nu va mai fi bănuiala de răutate, ci vor vorbi hârtiile, care demonstrează împrumuturile, cu participaţie de 60% din partea primăriei Ineu. Asta în loc să se acceseze fonduri structurale, la care participaţia ar fi fost de 2%.

    Lucrările din parc costă 5 miliarde lei vechi, bani obţinuţi prin intervenţia PNL local (care are majoritate în CL) de la guvern.

  30. mihai, 12 March 2008 17:35

    spui numai minciuni , e vorba de 100 miliarde lei vechi, si sunt folositi pt iluminat, statia de epurare , sosea de centura , asfaltare drumuri si pavaje strazi si ….. si nu sunt luati toti si nu se plateste dobanda pe suma necheltuita , si PNL nu are majoritate, sunt doar 4 persoane din 17 , si abia asteapta unuii sa spuneti numai prostii in campanie ( tipic PNL), le usurati munca :)

  31. Cristian, 12 March 2008 19:36

    Mă deranjează că-s luaţi împrumut, pentru că unora le-a fost lene sau peste nivelul de competenţă să ducă la capăt nişte proiecte. Sunt atâţia câţi spui, dar am precizat că vor fi atâţia, adică 250 mlrd vechi cu tot cu dobânda.

    Oricum, nu îi convinge nimeni altcineva pe membrii starlog.ro decât în primul rând realitatea din oraşul în care revin din când în când. Aia nu poate fi ascunsă, nici minţită. Chiar dacă, cu ultimii bani din acel imens împrumut, vor fi vopsite florile şi frunzele copacilor în mov şi cyclam.

    Dar chiar nu am poftă de vorbe de piaţă, din nou, aici pe acest blog, şi oricum spun minciuni, aşa că eu închei, indiferent ce. Totul sclipeşte în Ineu, Claudiu, Cătălin, Ionuţ, Radu, Tiq, Bia. Nu veniţi înapoi?

  32. Claudiu, 12 March 2008 20:24

    În primul rând, mi-ar place ca noul comentator turbulent să se prezinte înainte să ne atace.

    Nu am plecat din Ineu pentru că era infect, ci pentru că acolo nu puteam să îmi exercit meseria. Dacă ar fi să intru în învăţămând, Ineul ar fi prima mea alegere.

    Bube sunt peste tot. La o altă scară, Clujul a avut probleme mult mai grave pe vremea lui Funar.

  33. mihai, 12 March 2008 21:14

    nu mai zic nimic,
    sa va informeze “stie tot” si cu “candidatul la primarie”
    se pare ca e moda la ei in partid sa spuna ca ei au facut totul, acum s-a trezit si candidatul pt arad (binenteles cu aceleasi texte)
    o sa mai vb

  34. Claudiu, 12 March 2008 21:21

    Sună ameninţător. Şi confuz:
    “nu mai zic nimic” vs. “o sa mai vb”

    Vă rog nu transormaţi acest blog într-un câmp de luptă PSD vs PNL vs PLD vs PD. Mihai, sau oricare ar fi numele tău, pentru că am văzut că nu ai dorit să ieşi din anonimat, dacă nu îţi convin afirmaţiile de aici ai tot dreptul să le combaţi cu dovezi, evetual, aici sau pe un alt blog. Dar dacă mai văd exprimări de genul: “spui numai minciuni”, “o sa mai vb”, “lucrurile pot si trebuie clarificate”, ne supărăm. Aşteptăm clarificări, nu intimidări şi ameninţări.

  35. Cristian, 13 March 2008 8:42

    Păi e mai uşor să creezi tensiuni intimidante…

    Fără teamă, Claudiu, nu voi face propagandă PNL. Liberalii şi-au dat cu firma în cap, acolo, la Bucureşti. Voi încerca să prezint mai mult anecdotica acestei campanii. Mi-ar plăcea să sprijin oameni, nu partide, la nivel local ele nu contează.

  36. Ionuţ, 13 March 2008 10:14

    Cristian dacă ai cumva la îndemână manifestul cu pricina scos de PNL, aş putea să intru şi eu în posesia lui via mail? numeprenume[at]yahoo[dot]com

  37. Cristian, 13 March 2008 10:36

    Dragilor, cred că cineva acolo sus ne “citeşte”. Tocmai m-am luminat. Mai multe, vă zic de 1 Mai.

  38. Claudiu, 13 March 2008 10:49

    Hesus!, până la 1 Mai mai avem 1 lună şi jumătate, mă ţii încordata atâta timp?

  39. Cristian, 13 March 2008 11:38

    :)

  40. Ionuţ, 13 March 2008 11:39

    Păi da, dle Cristi, că numa asta şti să faci, sădeşti sămânţa şi o ştergi, acuma ce mă fac??? Io îs cel mai mare curios de la Iuda încoace… o să mă sinucid…

  41. Cristian, 13 March 2008 13:19

    Nu mă năcăji şi tu, Burtus. Nu vezi că sunt din staff persoane care s-au sesizat deja?

  42. Ionuţ, 13 March 2008 14:07

    De fapt, tu ştii mai bine momentul prielnic descoperirii. Sesizări n-am remarcat însă simt încordare în aer. Mihai?

  43. cristian sirb, 14 March 2008 8:55

    Deţin acum date exacte, obţinute prin bunăvoinţa primarului N. Mehelean, despre proiectele în care este implicat Ineul şi fazele lor de realizare.

    Am chiar şi fişa oraşului, populaţie, minorităţi, religii, etc, dacă vă interesează. Vom putea da acum o tuşă ineuană acestui blog, dacă publicăm toate astea.

  44. Claudiu, 14 March 2008 9:57

    Ar fi super!
    Le astept pe mail si promit să le integrez în site.
    Bănuiesc că sunt informaţii publice, deci nu vom avea probleme dacă le publicăm, nu?

  45. Cristian, 14 March 2008 10:26

    Deloc interzis. Mi-au fost date de primar, sunt semnate de el, majoritatea. Mi le-a dat de faţă cu martori. Am petrecut 3 ore la Primărie aseară. :)

    Şi da, am confirmarea că ne citeşte…

  46. Claudiu, 14 March 2008 10:30

    Interesant de ştiut că suntem citiţi la nivel aşa de înalt. :)

    Şi totuşi, cine este Mihai?

  47. cristian sirb, 14 March 2008 10:50

    Exact cine bănuiam. :)

  48. Claudiu, 14 March 2008 10:53

    Heh, conspiraţii ineuane: pseudonime, fonduri, nivel înalt, acte oficiale, informaţii, mâini drepte, scandal… Mă declar depăşit de situaţie.

  49. Tiq, 14 March 2008 11:01

    Pfff… ce-i aci…?

  50. Cătălin, 14 March 2008 15:25

    Cristi, sunt şi eu curios de statisticile alea. Le pot primi şi eu dacă nu intră pe site în totalitate?

  51. Dani, 15 March 2008 11:48

    Da si eu le-as vrea, sunt foarte curios. Si eu tot nu stiu cine e acest Mihai :(

  52. Claudiu, 15 March 2008 12:26

    O sa public pe Starlog tot ce primesc şi vor fi într-o formă downloadabilă. Însă nu am primit nimic, deocamdată.

  53. Cristian, 15 March 2008 19:27

    O sa le aduc eu la o formă, numai să mă întorc din Slovacia. Răspunsul este pozitiv pentru toţi cei care m-au întrebat câte ceva despre aceste statistici primite de la edilul şef. Le dăm pe post!

    Mihai, răbdare o săptămână.

  54. mihai, 18 March 2008 22:12

    am destula rabdare, mai multa decat crezi tu….. pt ceilalti nu cred ca are importanta cine sunt…….. poate o sa ne cunoastem candva…… eu consider ca informatia e mai mult decat politica

  55. Claudiu, 18 March 2008 22:37

    Adevărul e că adevărul de dincolo de noi…

  56. mihai, 18 March 2008 22:48

    da asa e……. daca vreau sa te distrug iti dau 1,2,3,… motive sa ma critici,,,, iar la sfarsit o sa iti dai seama ca ai gresit tu ….. asa o sa fie si in campania ce v-a urma , mai ales in INEU

  57. Ionuţ, 19 March 2008 11:38

    „sa te distrug“, de ce ai vrea să distrugi pe cineva , a încercat sau încearcă cineva să te distrugă şi vrei să te răzbuni? Am obervat, Mihai, că nu îţi cântăreşti prea bine cuvintele ce le arunci, probabil ca un deficit de comunicare, mă întreb cu ce te ocupi şi dacă locul tău de muncă implică comunicarea, dacă implică, mă îndoiesc că ai fi potrivit pentru el.

  58. mihai, 19 March 2008 19:35

    da, ai dreptate, cel putin unul din locurile imi desfasor activitatea necesita cunostinte , decizie, si apoi comunicare

  59. Ionuţ, 19 March 2008 20:03

    Cunoştinţe poate acumula oricine, decizii poate lua oricine dar ca să deţii cheia comunicării îţi trebuie talent. Spor la luat decizii.

  60. Ionuţ, 19 March 2008 20:09

    Mă rog, e de prisos să continui o discuţie interminabilă… aşa că până la noi instrumente, mă abţin.

  61. mihai, 19 March 2008 21:13

    multi au talent la cantat….nu? dar canta cam diferit…..sau pictura… sau in arta comunicarii…sper ca mi-am exprimat parerea……poate si gresesc

  62. Claudiu, 19 March 2008 22:33

    Mihai, noi nu avem nimic cu tine, adică eu unul sigur nu. Dar nouă, aici pe Starlog, ne place să respectăm limba română şi nu să ne batem joc de ea. Nu suntem un club de intelectuali exclusivişti, dar avem pretenţia de la cititori şi comentatori frecvenţi, cu vârsta mai mare de 8 ani, să cunoască şi să aplice cunoştiinţele primare de limba română.

    Spre exemplu, eu a trebuit să citesc de două ori ultimul tău comentariu, pentru a înţelege ceva. Poate că sunt eu mai încet în gândire, cine ştie.

    În al doilea rând, limba română are diacritice, oricât de mult ne place sau nu asta.

    În al treilea rând, propoziţia în limba română începe cu literă mare (majusculă, se obţine prin apăsarea simultană a tastei Shift şi tasta dorită).

    În al patrulea rând, propoziţia în limba română se termină cu punct (.) şi nu cu douăzeci de mii de puncte de suspensie. În cazul în care insişti să foloseşti puncte de suspensie, fă-o când este cazul şi nu folosi mai mult de trei, pentru că nu astfel punctezi la capitolul dramatic. Şi dacă se numesc puncte de suspensie, puncte să fie, nu virgule.

    Mulţumim.

  63. Cristian, 24 March 2008 12:10

    Hei! consider că ultimele posturi ale lui mihai sunt de-a dreptul deplasate, cel puţin prin lexicul folosit.

    Dacă se consideră că legimitatea unei administraţii se bazează pe distrugerea celor care o critică, fac ceva pe ea ţară şi mă car de aici, lăsând-o becalilor şi suporterilor de fotbal (care, se pare, au devenit fenomen general).

    Încă alte câteva consideraţii de acest fel şi voi ieşi din distanţa pe care am decis să o iau faţă de aşa-zisa campanie.

    Tocmai m-am întors din Slovacia. Primarii de acolo au mult mai multe motive să-şi scoată capul şi să zâmbească electoratului decât, poate, orice alt edil român. Să vedeţi un oraş ca Ineul (Skalica) cu centrul vechi renovat complet, nemţeşte şi atunci să mai şi tăcem.

  64. mihai, 24 March 2008 20:46

    Ineul este un oras mult mai atractiv decat il vezi tu, lucrurile incep sa mearga spre bine , o sa vezi peste 2-3 ani cate diferente vor fi. Neoficial s-au anuntat deja cati-va investitori care ar pune mana pe o parte din oras, am sa revin cu mai multe informatii cand o sa consider necesar.

  65. Claudiu, 24 March 2008 20:52

    Atractiv va fi cel puţin când cetatea aia nu stă să cadă sub povara nepăsării. Ceva noutaţi despre asta, misteriosule Ştie-Tot?

  66. Cristian, 24 March 2008 21:09

    A tot repeta ca noi nu vedem oraşul aşa cum e mă irită la culme. Este aşa cum se vede. Ce nu se vede, o fi în proiect, nu contest. Cert e că, deocamdată, nu se vede. Doamne ajută! Dar halul în care încă se prezintă ţara după aproape două decenii de neîmpliniri măreţe mă face fooarte sceptic.

    Cand s-o vedea, voi fi primul care voi anunţa sus şi tare: aşa am făcut cu iluminatul public – o binefacere, un semn de civilizaţie multaşteptată.

  67. Claudiu, 24 March 2008 21:09

    Şi… cu tot regretul Mihai, Ineul nu arată deloc ca un oraş vestic. Vezi pozele lui Cristi sau mai ieşi şi tu pe afară, măcar până la Szeged. De la praful de pe marginea drumului, la clădiri sau copăcei.

  68. Cristian, 25 March 2008 11:35

    Exact! Pâncota este pavată toată în centru, pe strada principală, de la un cap la altul. Casele de pe acea stradă sunt mai toate vechi, cochete şi în plină renovare.

    La noi, am văzut casa aia cu magazin de lângă River vopsită în roşu şi refăcută fără fostele ornamente. Este corect aşa ceva din punct de vedere arhitectural? Cine a dat aprobarea? Acum şi-a pierdut orice expresivitate, jumătate are ornamentele vechi, cealaltă nu. Şi aşa nu mai avem centru vechi în Ineu (dar de asta sunt alţii responsabili, nu actuala administraţie, nu vreau sa pun tot în cârca celor de acum).

    De ce se dă voie întreprinzătorilor să transforme în curcubeu dezgustător centrul?

  69. Tiq, 25 March 2008 11:42

    Nici mie nu-mi place Ineul, arată ca un oraş din 1983, fără pic de modernism. Şi parcul…

  70. mihai, 25 March 2008 21:13

    Cetatea Ineului necesita reparatii de aproximativ 8 milioane Euro = 296 miliarde lei vechi ~ bugetul pe un an al Ineului, ( si aici trebuie sa fiu de acord cu remarca facuta de Cristian referitoae la vechiul teatru, se stie f bine cine e proprietar), renovarea cetatii trebuie sa respecte arhitectura si de aceea suma e destul de mare , ar trebui si ministerul culturii sa se implice.
    _______ parcul se reabiliteaza chiar acum, sper sa fie un punct cu + pe lista de realizari ______ o alta obsevatie cu care sunt de acord este praful de peste tot , ar trebuii rezolvat.

  71. Cristian, 25 March 2008 21:41

    Ei, foarte sunt încântat de această ultimă replică.

    În fine, avem o discuţie. Încă o dată spun: doamne ajută! Sunt întru totul de partea primăriei în aceste iniţiative. Să le mişcăm odată! Să arătăm scepticilor că se poate şi aici. Baftă!

  72. Claudiu, 25 March 2008 22:11

    Oops, nu mă gândeam că reabilitarea cetăţii costă atât de mult. Sunt ceva proiecte în derulare cu Ministerul Culturii?

  73. Dani, 26 March 2008 0:05

    Am vazut ca vechiul Bingo a fost renovat. Este vorba de vechiul teatru? Un pic tipator portocaliul, dar este renovat

  74. Ionuţ, 26 March 2008 7:33

    Dacă ar trebui să se renoveze cetatea, îmi e frică să nu se întâmple ca în cazul Palatului Baroc din Timişoara. Consiliul local dădea vina pe Ministerul Culturii iar cel din urmă spunea că finanţarea trebuie făcută de Consiliul Local întrucât este proprietatea acestuia. Într-un final s-a renovat, nu întru-totul dar ceva s-a mişcat.

  75. Claudiu, 26 March 2008 8:04

    Păi ar fi chiar culmea ca Ministerul să paseze Ineului sarcina de a renova o clădire care ar costa cât bugetul oraşului pe un an întreg.

  76. Cristian, 26 March 2008 8:58

    Hehe, dragii moşului: nu are Min. Culturii atîţia bani. Echipa primarului a făcut un proiect, de acolo vor veni banii (dacă sunt norocoşi). Ministerul şi-a dat doar avizul pentru unele lucrări, care implică demolări şi reconstrucţii. Cel mai tare aştept crama aia cu vinoase de la subsol!

    Fostul Cinema este proprietatea unuia care are cele mai mult spaţii comerciale în Ineu. Clădirea se prăbuşea încet, deci administraţia l-a obligat să o renoveze. Dar, este doar vorba de lucrări de suprafaţă. Două straturi de vopsea şi cam atât. Oricum, altfel arată. Pe mine, însă, clădirile alea roşii mă calcă pe nervi.

  77. Dani, 26 March 2008 10:28

    De ce nu l-a obligat administratia si pe proprietarul vechi bibliotecii sa o renoveze? E mai simplu sa o dobori si construiesti un magazin in loc, nu?

  78. Cristian, 26 March 2008 12:01

    Face ce vrea cu ea, dacă e a lui. Cam aşa e legea. Pe ăsta de care zic l-a obligat pentru că era un pericol public. “Cădeau corpuri”…

    E groaznică situaţia arhitecturală a Ineului, dar asta e doar o discuţie în gol. Au băgat comuniştii blocuri la greu. Pentru ofiţeri şi familiile lor, când mai exista armată. E greu să reconstitui un oraş, să-i dai personalitate arhitectonică pornind de la blocurile comuniste dizgraţioase.

    Aspectul se poate rezolva destul de lesne: crengile copacilor şi arbuştilor ornamentali cosmetizate, tăiate cele uscate, gazon în parcurile din centru, amenzi mai mari şi chiar aplicate pentru nerespectarea curăţeniei, oprirea si stationarea interzise chiar să se respecte în zona barurilor, bordurile să fie toate una şi una, la acelaşi nivel, numai pavaj, nu şi beton, şi pavaj, că arată ca naiba, nici un material de construcţie, lemne de foc, pluguri, maşini ruginite uitate la stradă. Chestii de amănunt, care luate în ansamblu, dau eleganţă şi denotă grijă, mînă de gospodar.

    Nu totul se face cu bani mulţi, ci şi cu aplicarea curajoasă şi neselectivă (pentru baştani) a legii.

  79. Cristian, 26 March 2008 12:03

    Aş vrea să ni se explice în ce măsură cei care şi-au tras gardurile alea odioase, urâte, de fortăreaţă pe strada cu spitalul au procedat conform legii. Nu cumva au muşcat din domeniul public, transformându-l în ogreduţă?

  80. GRASEALA PRIMARULUI, 26 March 2008 21:01

    Ce parere aveti voi mari ineoani ? un primar ca si mehelian care are un salar de 16000ron adica 160.000.000 pe luna ii posibil ? ce pare aveti ? unde – i dreptatea ? MAI VOTATIL CA – ISI VA PUNE SALARIUL DE 30000RON ? SI NOI CIND AVEM O PROBLEMA ‘ NU AM TIMP ‘ VINA MIINE ‘ SAU ‘ALTADATA’ — MAI VOTATI – L SAU IL MAI VOTATI ?

  81. Claudiu, 26 March 2008 21:28

    Atenţie 89.123.4.249, încă un mesaj de genul ăsta şi ne supărăm. Dacă ai ceva de spus, fă-o într-un mod civilizat.

    După cum am mai spus, we ain’t take kindly anonymous cowards around here. Fii bărbat şi lasă-ţi numele sau măcar adresa de mail, e o chestie de bun simţ până la urmă.

    Şi pentru că m-ai provocat, ai vrea ca primarul unui oraş, oricare ar fi el, să aibă salarul mediu pe economie? Să îşi cumpere haine de la second hand şi să vină în blugi la întâlniri oficiale? De fapt, dacă asta reprezintă singurul criteriu pentru care votezi un candidat, îmi răcesc tastele degeaba şi cred din ce în ce mai mult că democraţia nu este cea mai bună soluţie (şi) din cauza unor votanţi ca tine.

  82. mihai, 26 March 2008 23:22

    DA il mai votam domnule Calin Abrudan, ce zici de ~ 4000 RON , nu trebuie sa pui si din burta, iar apoi Ineul este un oras care nu mai poate fi condus de oricine, mai bine ne-ai spune despre planurile celor care sunt in spatele tau. astept un raspuns inainte de a continua

  83. Claudiu, 26 March 2008 23:36

    Opaa, avem deja atacuri la persoane.
    Mihai, acesta este ultimul avertisment. Nu mai aştepţi nici un răspuns, aici nu este frontul vostru de bătălie. Încă un atac la adresa oricărui candidat la Primăria Ineu, şi nici tu, nici celălalt anonim nu vor mai putea comenta aici (exista modalităţi tehnice pentru asta).
    Evident că anonimul de mai sus habar nu are pe ce lume este şi este un agramat exemplar, dar nici de comportarea nu sunt mândru.
    Dacă aveţi chef de ceartă, mergeţi unde vedeţi cu ochii şi faceţi-vă şi voi blog sau ziare sau ce aveţi voi chef.
    Starlog este un loc de dialog pentru oameni civilizaţi, care au un dram de bun simţ şi cunoştiinţe minime de gramatică a limbii române.

  84. Cristian, 27 March 2008 9:19

    Eu zic să oprim comentariile, deşi nu este principial să băgăm pumnul în gură. Eu am încercat să scriu cât mai echilibrat aici, la fel şi colegii mei de blog. Mă dezic de asemenea atacuri. Nu mă bag în asemenea mizerii şi nu vreau să fiu luat de părtaş.

    Niciodată nu am câştigat nimic din campanii (se vede unde mă aflu azi şi ce venituri şi “avere” am), mi-am pus obrazul cu naivitate pentru cei care se nimereau să fie în acelaşi partid cu mine, pentru că am crezut că aşa e în politică, mergi cu cei care îţi împărtăşesc ideologic ideile.

    Am susţinut nişte neaveniţi! Nişte indivizi care nu mă mai bagă în seamă şi care s-au obişnuit să-i trateze pe cei tineri ca pe boi de tras în jug. Cu excepţia lui Călin Abrudan, desigur. La el am loc de buna ziua.

    Mai bine zic eu lucrurile astea şi să terminăm cu noroaiele.

  85. Bia, 27 March 2008 9:56

    Eu nu cred că visau ei la Campanie electorală pe blog. Oricum e comic, din ce în ce mai comic…
    Poate ar trebui să ceară cineva nişte bani pentru asta. Adică dacă tot se pare că se învârt atâtea bani or avea de unde să dea.
    Trebuie să ştie că nimic nu e gratis, sau ei ştiu altceva? :))

  86. Tiq, 27 March 2008 10:07

    :-?
    Prea serioase ultimele posturi, hai sa mai glumim puţin… gândiţi-vă la ceva :)

  87. Cristian, 27 March 2008 10:23

    Tiq, unele chestii trebuie să rămână serioase. Nu putem face carnaval din orice!

    Bia, ai dreptate. Tendinţa de a ne folosi pe noi, cei încă tineri, pentru treburile de jos este mare. Pseudopoliticianul de România nu coboară în uliţă să-şi facă propagandă, ci trimite tinerii. Pe care, mai apoi, în general, îi uită. Cel puţin, aşa mi s-a întâmplat mie.

    După campania din 2004 m-au tras intenţionat pe linie moartă, pentru că eram prea guraliv şi pentru că am lipsit de la nişte şedinţe. Au promovat pe alţii, care acum “cotizează” la greu ca să ajungă consilieri. Aşa că, “mihai” are şi dreptate în multe cele. Mai puţin în tonul folosit.

    Cu asta, revenind la subiectul articolului meu.

  88. Claudiu, 27 March 2008 10:40

    “Eu zic să oprim comentariile, deşi nu este principial să băgăm pumnul în gură” (Cristian)

    Perfect, acordul tău era tot ce aveam nevoie!